Nabídka práce > Akviziční BackOffice Asistent/ka/ PRAHA

Akviziční BackOffice Asistent/ka/ PRAHA

Náplň práce

Přijmeme do našeho týmu nového kolegu či kolegyni na pozici akviziční asistent.
Jsme mladá dynamická parta, která se neustále posouvá vpřed.
Na naší palubě uvítáme posilu v podobě Akviziční BackOffice asistentky.
Co bude tvojí náplní práce?
- Aktivní komunikace
- Akvizice nových klientů (z naší databáze)
- Péče o stávající klienty
- Administrativní činnost

Požadavky

Co od Tebe požadujeme?
Než to odstartujeme bodově, tak chceme zmínit, že hledáme člověka, který chce opravdu pracovat. Někoho, kdo do toho dá 1000% a my mu to náležitě finančně ohodnotíme.
- Nemusíš mít zkušenosti s oslovováním klientů, vše tě rádi naučíme ale určitě musíš být PRO klientsky zaměřený/ná
- Absolutní spolehlivost a loajalitu. Nehledáme někoho, kdo po týdnu vzdává výzvy!
- Organizovanost, je pro nás ale velmi důležitá.
- Komunikační skills na vysoké úrovni
- Ideálně SŠ vzdělání s maturitou
- Asertivitu

Nabízíme

Co Ti nabídneme?
- Fixní plat + bonusovou složku
- Flexibilní pracovní dobu a možnost zkráceného úvazku
- Káva a čaj na pracovišti
- Po zaškolení (min. Měsíc) možnost HomeOffice
- Kanceláře s výhledem na Prahu v nádherné budově City Tower
- Pravidelné školení
- Možnost využití life kouče a mentora
- Možnost kariérního růstu a super kolektiv k tomu ?

Informace o pozici

  • ByznysBooster
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Ekonomika a finance, Obchod a prodej,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Český jazyk
  • Plat: 200-500,- hod
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: Možnost po zaučení HomeOffice, Fixní plat+ bonusy, Caffeterie, Možnost využití firemního mentora a kouče
  • Vhodné pro: Všechny
  • Místo pracoviště: City Tower
Odpovědět na inzerát