Nabídka práce > Back Office Administration

Back Office Administration

Náplň práce

Administrativní činnost - zpracování požadavků klientů v interním systému
Vytváření a administrace nových obchodních případů ve spolupráci s obchodním a riskovým oddělením
Komunikace se stávajícími klienty (nejsme call centrum a neděláme coldcalls)
Další drobná agenda spojená s chodem společnosti (korespondence, provozní věci)

Požadavky

Pečlivost a smysl pro detail
Dobrou komunikaci a znalost českého pravopisu
Týmového ducha a pozitivní přístup
Středoškolské vzdělání, ideální těsně před či po dokončení vysokoškolského vzdělání

Nabízíme

Částečný nebo plný úvazek, případně placenou praxi s možností pokračování při studiu
Možnost zpracování tématu bakalářské nebo diplomové práce
Příjemný malý kolektiv (10 lidí , všichni do 31 let), co táhne za jeden provaz
Možnost využití vozového parku
Multisport benefit program

Další informace

Jsme inovativní startupová Platební instituce z Jihomoravského inovačního centra podnikající v oblasti Fintech (finančně technologické služby), pěkný popis najdete v posledním článku HN http://archiv.ihned.cz/c1-65802820-aukce-faktur-jsou-stale-popularnejsi
Jsme finalistou Vodafone firmy roku 2015 a EY podnikatel roku 2015, zároveň jsme se stali 2. nejnadějnější společností roku 2014 v ČR podle GEW
V současné době je nás 10 a máme nové krásné kanceláře úplně v centru Brna pod Petrovem na adrese Kopečná 10, Brno

Informace o pozici

  • Investiční aukce s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Bankovnictví a finanční služby,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: CZ, EN
  • Plat: 100 Kč/hod čistá mzda
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: Multisport karta, firemní vozová flotila i k soukromému využití, flexibilní pracovní doba
  • Vhodné pro: Pro absolventy VŠ nebo studenty posledních ročníků bakalářského nebo magisterského programu
  • Místo pracoviště: Kopečná 10
Odpovědět na inzerát