Nabídka práce > ASISTENT/ASISTENTKA A KOORDINÁTOR/KA CENTRA PRO OSOBNÍ ROZVOJ

ASISTENT/ASISTENTKA A KOORDINÁTOR/KA CENTRA PRO OSOBNÍ ROZVOJ

Náplň práce

› Pracovní náplní našeho nového kolegy bude:

◼ Organizace seminářů, dílen a akcí: ve spolupráci s vedením centra bude komunikovat s lektory a zájemci o spolupráci, dojednávat termíny, připravovat rozvrh kurzů, domlouvat prostor pro kurzy mimo Prahu, vytvářet text k akcím v českém i anglickém jazyce apod.
◼ Správa a aktualizace webových stránek a sociálních sítí: bude publikovat články na web a sociální sítě, včetně přípravy textů a úpravy obrázků.
◼ Propagace seminářů, dílen a akcí: bude připravovat plakátky a umisťovat je, publikovat informace o akcích na kulturní weby, vyhledávat další možnosti propagace.
◼ Komunikace s účastníky kurzů: bude vyřizovat rezervace, emaily a telefonáty, přijímat platby v hotovosti, kontrolovat připsané platby na účtu, zodpovídat dotazy.
◼ Podporovat lektory a organizátory při realizaci akcí: bude s nimi uzavírat smlouvy, vysvětlovat chod prostoru, předávat klíče.
◼ Technické zajištění provozu: bude uspořádávat prostor, kontrolovat vybavení a udržovat pořádek.
◼ Dohled nad tím, že vše funguje, jak má.

Požadavky

› Hledáme osobu mezi jejíž silné stránky patří následující vlastnosti, schopnosti a zkušenosti:

◼ Samostatnost, schopnost poradit si v každé situaci.
◼ Spolehlivost, pečlivost.
◼ Otevřenost, vstřícnost.
◼ Výborné organizační a komunikační schopnosti.
◼ Nadšení pro věc, radost z práce s lidmi.
◼ Vlastní nápady a zájem o rozvoj centra.
◼ Časová flexibilita: Práce je rozložena flexibilně podle potřeby a dohody s vedením centra a lektory. Přítomnost v centra je nejčastěji od 12 do 18 hodin. Často je potřeba zajistit také provoz víkendových akcí, přijít ráno odemknout sál a večer si jej převzít, občas se konají také výjezdové akce mimo Prahu.
◼ Angličtina na velmi dobré úrovni: komunikace se zahraničními lektory i účastníky, schopnost překládat texty o našich akcích do angličtiny.
◼ Znalost práce na PC, zejména Excel a Word.
◼ Zkušenost s Google nástroji (Gmail, Google Spreadsheets, Google Documents a Google Drive) je výhodou.
◼ Zkušenost na obdobné administrativně-provozní pozici je výhodou.
◼ Znalost programů InDesign, Photoshop či zkušenost s redakčním systémem pro úpravu webových stránek je výhodou.
◼ Řidičský průkaz výhodou.

Nabízíme

› U nás si určitě užijete:

◼ Zajímavé, samostatné a různorodé práce.
◼ Možnosti uplatnit své nápady, seberealizovat se a rozvíjet se.
◼ Možnosti účastnit se vybraných seminářů a dílen.
◼ Setkání se skvělými lidmi.
◼ Pracoviště v krásných prostorách v centru Prahy.
◼ Finančního ohodnocení dle Vašich zkušeností, osobního nasazení a výsledků.

Další informace

OSVČ vítáme

Informace o pozici

  • Druna, náhorní planina, s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: čeština, angličtina, více viz níže
  • Plat: 16000-21000 čistého
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Vhodné pro: všestranně tvůrčí a svědomité osobnosti
  • Místo pracoviště: Trojická 1907/10, Nové Město, 128 00 Praha 2
Odpovědět na inzerát