Nabídka práce > Asistentka - sekretářka

Asistentka - sekretářka

Náplň práce

Vedení běžné administrativní agendy, eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci, vedení pokladny, fakturace, práce s PC (MS Office),

Požadavky

SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru, znalost AJ nebo NJ, práce s PC (MS Office), základní znalost účetnictví, řidičský průkaz sk.B, schopnost jednání s lidmi, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost

Nabízíme

dobré platové ohodnocení, příjemný kolektiv, stravenky, 5 týdnů dovolené

Informace o pozici

  • PLZEŇ s.r.o.
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: anglický jazyk nebo německý jazyk
  • Plat: 30000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené
  • Místo pracoviště: Plzeň
Odpovědět na inzerát