Nabídka práce > Asistent/ka obchodu

Asistent/ka obchodu

Náplň práce

• komunikace s personalisty firem, které hledají zaměstnance
• zjišťování potřeb zákazníků, aby měli možnost vhodné zaměstnance najít
• prezentace všech služeb, které náš pracovní portál nabízí a díky kterým mají personalisté možnost najít své zaměstnance
• vytváření nabídek přímo na míru konkrétnímu klientovi, protože každý klient je jiný a naším cílem je, aby každý klient byl spokojený

Požadavky

• výborné komunikační schopnosti
• praxe v telefonování výhodou
• nenechat se zaskočit dotazy klienta a umět zareagovat
• dobrá znalost práce na PC - Internet
• možnost věnovat se činnosti min 4 hod denně v rozmezí 9-16 hod

Nabízíme

• naučíme vás orientovat se v daném oboru a našem produktu
• máte možnost práce z domova nebo v kanceláři na metru Anděl
• budete pracovat v dynamické a rychle se rozvíjející společnosti
• máte každodenní podporu vedoucího pracovníka
• za vše, co pro klienta uděláte, jste ohodnoceni
• až se zaučíte, můžete vést kolektiv obchodníků
• káva, čaj po celý den zdarma

Další informace

Baví vás komunikace s lidmi? Chcete mít možnost propojovat firmy, které hledají zaměstnance, s lidmi, kteří potřebují sehnat práci? Pak hledáme právě vás.

Informace o pozici

  • Personalistka.cz
  • Liberec (Liberecký kraj)
  • Obor: Obchod a prodej, Personalistika a HR, Služby,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
Odpovědět na inzerát