Nabídka práce > HR specialista v Oddělení právním a personálním

HR specialista v Oddělení právním a personálním

Náplň práce

Náplň práce:
–zajištění personální agendy zaměstnanců služebního úřadu dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, a Metodického pokynu k rozvoji lidských zdrojů v programovém období 2007-2013 a 2014-2020,
–zabezpečení správy a ochrany vedení personálních spisů,
–poskytování metodické podpory všem organizačním útvarům služebního úřadu v rámci svěřené agendy.

Požadavky

Požadujeme:
–dokončené vysokoškolské vzdělání magisterské (dokládá se čestným prohlášením),
–státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, (dokládá se čestným prohlášením),
–plnou svéprávnost (dokládá se čestným prohlášením),
–trestní bezúhonnost (dokládá se výpisem z rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce),
–zdravotní způsobilost (dokládá se čestným prohlášením).

Dále požadujeme:
–samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
–schopnost zvládat vysoké administrativní nároky
–analytické schopnosti
–komunikační, prezentační a organizační schopnosti
–aktivní přístup
–uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
–zkušenosti s personální agendou podmínkou
–zkušenosti v oblasti fondů EU výhodou
–komunikativní znalost anglického jazyka výhodou.

Nabízíme

Nabízíme:
–možnost stát se profesionálem v dané oblasti,
–pružnou pracovní dobu,
–motivující platové ohodnocení – 12. platová třída platová třída podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., s možností přiznání osobního příplatku již při nástupu (až do výše 10 tis. Kč),
–možnost získat jedinečné know-how v oblasti fondů EU,
–možnost spolupracovat s předními českými odborníky a významnými klienty API,
–možnost podílet se na rozvoji podnikatelského prostředí v ČR,
–příjemný pracovní kolektiv,

Další zaměstnanecké benefity:
–možnost částečné volby začátku a konce pracovní doby,
–bohaté možnosti odborného vzdělávání,
–finanční příspěvek na jazykové vzdělávání,
–5 týdnů dovolené,
–až 5 sick-days ročně,
–zákonná možnost dalších dnů placeného pracovního volna (kromě výše uvedeného) v ZP a dle Nařízení vlády č. 135/2015 Sb.,
–další měsíční benefity vyplácené formou poukázek FokusPass či příspěvkem na kartu MultiSport nebo penzijní připojištění.

Další informace

Další informace:
–uzávěrka přihlášek do výběrového řízení je dne 19. března 2018,
–místo výkonu práce Praha,
–termín nástupu duben 2018,
–pracovní poměr na dobu neurčitou,
–plný pracovní úvazek.

Informace o pozici

  • Agentura pro podnikání a inovace
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání:
  • Plat: 32000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát