Nabídka práce > Technical analyst - financial reporting

Technical analyst - financial reporting

Náplň práce

Pro našeho klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:

„Technical analyst - financial reporting“

Vhodný kandidát bude součástí finančního týmu, který má na starosti monitorování business reportingu a s ním souvisejících dat v rámci společnosti. Ostatní činnosti zahrnují:
- Technické zaštítění reportingu- práce se systémy (Hyperion, Access, SAP)
- Správa databází
- Práce s velkým množstvím finančních a business dat
- Podpora zlepšování kvality dat a optimalizace procesů reportingu
- Práce na obchodních projektech s různými týmy v rámci společnosti

Profil vhodného kandidáta:
- Zkušenosti z oblasti business/finanční analýzy, FP&A či reportingu a perfektní Excel
- nebo velmi dobrá znalost SQL a Excel
- Kombinace zájmu o technickou stránku a zároveň porozumění businessu jako takového
- Velmi dobrá znalost AJ (firemní jazyk)
- Pro-aktivita, dobré komunikační dovednosti, tah na branku

Klient nabízí
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned nebo dle domluvy

V případě zájmu prosím zašlete své CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.


Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidate for the role of


Technical analyst - financial reporting


The main activity will be supporting the EMEA Financial Planning, Reporting and Analysis processes for the client. You will be involved in the development of key financial modelling and reporting solutions and will be responsible for standard reporting. You will be also exposed to support different businesses and regions in driving operational and financial effectiveness.

Other tasks include:
• Standardizing forecast and reporting processes
• Design and develop revenue forecast models based on the requirements of the project team
• Partner with Business Finance to drive business performance by providing in depth reporting, analytics and forecasting tools


Our client requires:

• Strong Excel skills with active experience with VBA
• Experience with database structures and development
• Problem solving and proactive approach
• Independent, analytical, logical thinking
• Willingness to learn
• Drive for Results, Process and Continuous Improvement
• Customer focus oriented mindset
• Advanced written and spoken English
• Experience with SAP, Hyperion, Access is big advantage


Our client offer:

• Independent, responsible role in stable, international environment
• Professional and career growth
• Wide range of benefits : extra vacation, 3 sickdays, meal vouchers, cafeteria system
• Immediate start possible

Informace o pozici

  • JOBSTART s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Ekonomika a finance, Informační technologie,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát