Nabídka práce > Customer success executive

Customer success executive

Náplň práce

Co budeš dělat?

Převážně aktivně komunikovat s klienty z ČR i zahraničí. Telefonem, mailem, Skypem.
Zajišťovat implementaci platformy MyStay u hotelů.
Domlouvat a vést workshopy pro klienty, včetně klientů technicky nepříliš zdatných.
Získávat zpětnou vazbu od klientů a předávat ji dál.
Zjišťovat požadavky klientů.
Analyzovat jednotlivé obchodní případy a vytvářet návrhy řešení.
Vést klienta během užívání aplikace.
Věcně a otevřeně komunikovat s ostatními členy týmu.

Požadavky

Hledáme kolegu, který:
Se nebojí mluvit a chápe, že naši klienti nejsou “cizí lidi”, jsou to naši klienti.
Je schopný vcítit se do situace zákazníka a vymyslet pro něj i pro nás to správné řešení a chápe, že ne vždycky jde všechno podle plánu.
Umí věcně a jasně argumentovat.
Má rád ve věcech pořádek, dokáže si připravit otázky a získat odpovědi.
Si nepřidělává práci slibováním nemožného.
Nebere angličtinu jako cizí jazyk.
Nad věcmi přemýšlí a hledá souvislosti.
Je aktivní a rád vymýšlí postupy a řešení a sdílí je s ostatními.
Nebojí se nesouhlasit.

Nabízíme

Akční práci se zapálenými kolegy.
Klouzavou pracovní dobu - máš hotovo a potřebuješ domů dřív? Žádný problém.
Práci na celosvětovém projektu, který jenom poroste.
Neomezenou dovolenou - vše na dohodě.
Dobrý plat.
Můžeš tu dělat cokoliv tě baví a rozvíjet se, když se to jen trochu hodí.

Další informace

Jsme MyStay - start-up z České republiky s celosvětovým přesahem, který vyvíjí aplikaci umožňující přímý kontakt mezi ubytovacími zařízeními a jejich hosty. staráme se o to, aby hosté měli perfektní servis před, během i po pobytu a ubytovacím zařízením možnost prodat to, co je u nich speciální.
V Customer Success se staráme o to, aby naši klienti zvládli přechod na naši aplikaci bez komplikací. Není to složité, ale ne každý má IT oddělení nebo je technicky zdatný. Chceme také, aby využívali potenciál aplikace naplno a byli s jejím užíváním spokojení.
Jsme firma dynamická, rychle se rozvíjející, s mezinárodní, ale sehranou posádkou. Že je naše práce dobrá poznali i v booking.com se kterými spolupracujeme a plánujeme spolupráci s dalšími velkými hráči v hospitality.
Neustále rosteme a momentálně tak hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á chce růst spolu s námi. Pokud půjde všechno jak má, budeš mít ve firmě i vlastní podíl a budeš tak její opravdovou součástí.

Pokud byses k nám rád/a přidala, pošli svůj životopis a něco o tobě. Motivační dopis je poněkud zavádějící termín, ale vědět, co tě v poráci baví a motivuje a co tě štve je pro nás samozřejmě důležité.

Hezký den!

Ondra

Informace o pozici

  • Sixstars group s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Angličtina, Jakýkoliv další výhodou
  • Plat: 30-35 000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Firemní notebook, akcie firmy, klouzavá pracovní doba.
  • Vhodné pro: Absolventy i profíky
  • Místo pracoviště: Holešovice
Odpovědět na inzerát