Nabídka práce > SPECIALISTA CENTRA SDÍLENÝCH SLUŽEB

SPECIALISTA CENTRA SDÍLENÝCH SLUŽEB

Náplň práce

Co u nás budete dělat?
• podporovat pobočkovou síť prostřednictvím telefonické komunikace s firemními zákazníky
• poskytovat informace o společnosti a produktech
• přinášet náměty pro vylepšení interního zákaznického systému
• administrativní činnost spojenou s chodem zákaznického centra

Požadavky

• minimálně SŠ vzdělání – možno i student VŠ
• chuť prodávat a tah na branku
• výborné komunikační dovednosti
• uživatelskou znalost práce na PC

Nabízíme

• práce v jednosměnném provozu od 7:30 do 16:00
• volné víkendy a svátky
• motivující prémie
• stravenky, další benefity
• práci na HPP
• získání cenných zkušenosti a praxi v oblasti ekonomiky, legislativy, práva a komunikace
• příjemné pracovní prostředí ve vlastní budově s parkovištěm, s výbornou dostupností MHD
• náborový příspěvek 12.500 Kč

Další informace

Nabídka je vhodná pro absolventy i studenty. Pro více informací navštivte naše kariérní stránky na adrese: atlascon.cz/kariera

Své životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na emailovou adresu person@atlas-software.cz

Informace o pozici

  • ATLAS CONSULTING SPOL. S R.O.
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Administrativa, Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: Maturita
  • Plat: 16.250,- Kč + neomezená variabilní složka
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Absolventy, kandidáty bez praxe
  • Místo pracoviště: Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava
Odpovědět na inzerát