Nabídka práce > Asistentka majitele

Asistentka majitele

Náplň práce

Hledá se nová důležitá posila do týmu. Do naší brněnské agentury hledáme novou asistentku majitele firmy.

Co budeš dělat?

Zajišťovat různorodé práce v oblasti chodu firmy (od vítání hostů po fakturace).
Komunikovat s úřady.
Řešit pohledávky.
Fakturovat a pomáhat vedení účetnictví firmy (spolupracovat s účetním a daňovým poradcem).
Pracovat s kancelářskými balíčky (Word, Excel atd.) a zastávat administrativu.
Starat se o to, aby vše klapalo.


Velkou výhodou je znalost angličtiny (B1/B2) a psaní všemi deseti.

Požadavky

Nikdo není dokonalý, ale pro nás je ideální kandidátka:

Spolehlivá a samostatná.
Zodpovědná.
Komunikativní a milá.
Ta, co umí pracovat pod tlakem.
Má vystudovanou střední školu ekonomického zaměření nebo vysokou ekonomickou či administrativní nebo prokáže znalosti praxí.

Nabízíme

Co Ti nabízíme?

Tato pozice není jen o dělání kávy, budeš pravá ruka majitele firmy.
Zajímavou různorodou práci a praxi.
Práci na plný úvazek.
Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí v přátelském a neformálním kolektivu.
Práci v blízkosti centra Brna na ulici Bayerova.
Zázemí stabilní a rostoucí společnosti.
Benefity ve formě firemních hor a různých teambuildingů.
Baby friendly prostředí – nemáme firemní školku, ale známe potřeby našich dětí.
Jsme pet friendly – občas s námi pracují i naše zvířátka.


Nástup: Čím dříve, tím lépe

Forma: HPP

Další informace

Své životopisy posílej na mail: jobs@q2.cz

Informace o pozici

  • Q2 Interactive
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brno - Bayerova 30
Odpovědět na inzerát