Nabídka práce > Asistentka back office

Asistentka back office

Náplň práce

Pro českou agenturu práce přijmeme novou kolegyni na pozici asistentka back office.

Náplň práce:

vkládání dat do počítače prostřednictvím databázových či tabulkových editorů
řešení škodních událostí s pojišťovnou
zajišťování administrativní agendy a vedení evidence úkolů managementu
plnění operativních úkolů
vyřizování korespondence

Požadavky

Požadujeme:

SŠ ekonomického směru výhodou
praxe na obdobné pozici min 1 rok (praxe v agentuře práce či personální agentuře výhodou, ne však podmínkou)
výborná znalost práce na PC, zejména MS Office
komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka
vysoké pracovní nasazení
samostatnost

Nabízíme

Nabízíme:

spolupráci na HPP
odpovídající platové ohodnocení (20-25 tisíc čistého)
kvartální odměny
týmový kolektiv
možnost kariérního růstu
nástup možný ihned

Další informace

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete životopis, vybrané uchazečky budeme kontaktovat.


Informace o pozici

  • Česká práce s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: čeština
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: multisport karta, čtvrtletní odměny, roční odměny, dotovaná strava
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát