Nabídka práce > Administrativní činnost z domova - správa databáze

Administrativní činnost z domova - správa databáze

Náplň práce

Krásný den,

pro jednoduchou analytickou a administrativní činnost, kterou můžete vykonávat z domova, poptáváme samostatnou a aktivní kolegyni / samostatného a aktivního kolegu.

Požadavky

Loajalitu ve smyslu anglickém, dodržování předem dohodnutých odpracovaných hodin, pečlivost a samostatnost.

Nabízíme

Práci z domova v čase pro Vás plně komfortním, spravedlivé finanční ohodnocení na základě množství odvedené práce, možnost výplaty odměny každý týden.

Práce je vhodná i pro studenty a maminky na mateřské dovolené. Časový fond věnovaný práci je na základě vzájemné dohody a Vašich možností - v tomto ohledu jsme připraveni býti velice flexibilní. Vyžadujeme však následné dodržování práce v dohodnutém čase, resp. v dohodnutém objemu.

Práce možná jak na základě Dohody o provedení práce, tak i na základě faktura administrativní činnosti.

Práce je v českém jazyce.

Další informace

Své životopisy a krátký motivační dopis prosím zasílejte na jobs@hronekpartners.cz

Předem Vám děkuji a těším se na spolupráci! V úctě Jan Hronek

Informace o pozici

  • Hronek & partners s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované jazyky: Český
  • Typ pracovního poměru: Brigáda
  • Vhodné pro: Studenty, maminky na mateřské dovolené
Odpovědět na inzerát