Náplň práce
Co Vaše budoucí pozice obnáší:
Jsme mlady, přátelský kolektiv, který hledá administrativní podporu do stále se rozvíjející agentury práce.
Naši prioritou je přátelský, energický přístup a dravost k lepším výsledkům společnosti.
Náplň práce:
- Vyřizování požadavků od zaměstnanců/uchazečů – zkušenost s aktivním příjmem hovorů.
- Aktivní spolupráce s project managerem, country managerem a branch managerem.
- Vašim cílem bude poradenství a pomoc zaměstnancům.
- Aktivní podpora back office -> příprava smluv, tvorba tabulek, organizace pohovorů, vkládání textů inzerce.
- Zodpovědnost nad termíny, zodpovědnost za kontrolu zásob OOPP.
- Spolehlivost, loajalita a týmový duch.
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání.
- Praxe s call centrem, dispečinkem nebo back office výhodou, nikoliv podmínkou.
- Velmi dobré komunikativní dovednosti, srozumitelný projev bez vad řeči.
- Aktivní znalost PJ
- Velmi dobrou znalost MS Office, znalost interního programu výhodou.
- Energická, komunikativní, kreativní osobnost.
- Odolnost vůči stresu.
- Trestní bezúhonnost.
Nabízíme
- Pracovní smlouvu se zkušební dobou (6 měsíců) na dobu určitou 1 rok, poté na neurčito.
- Mzda až 25 000,- Kč brutto, která se po půl roce navýší (vše se odvíjí od Vašich dosažených výsledků).
- Odměny, prémie.
- 13. a 14. mzdu, při splnění stanovených cílů.
Odpovědět na inzerát