Nabídka práce > Obchodní referent/ka zákaznického servisu

Obchodní referent/ka zákaznického servisu

Náplň práce

Chceš pracovat pro mezinárodní firmu, na jihu Moravy, patřící mezi špičku ve výrobě a prodeji výtahů a eskalátorů a zároveň cestovat a zdokonalovat své jazykové schopnosti?
Pokud ANO, je tohle příležitsost právě pro Tebe!
Hledáme nového kolegu na pozici Obchodní referent/ka zákaznického servisu, tvojí pracovní náplní bude:

- komunikace a jednání se zákazníky
- prezentace produktů a služeb zákazníkům (B2B model)
- pravidelné cestování za zákazníky (až 20% času) - většinou zahraničí - střední Evropa
- zpracování poptávek, nabídek
- řešení požadavků zákazníků (předání požadavků k vyřešení a následná prezentace řešení zpět zákazníkům)

Požadavky

Co požadujeme?

- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe technického nebo ekonomického směru)
- Praxe na podobné pozici nebo pozici s obchodním zaměřením
- Dobrá znalost AJ na komunikativní úrovni, německý jazyk velkou výhodou
- orientace v jednání v zahraničním obhcodě výhodou
- Dobré komunikační schopnosti
- I pro absolventy, nutné ale prokázat krátkodobou praxi ve firmě nejlépe s technickým zaměřením

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Obchod a prodej,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Co za to nabízíme? - 5 týdnů dovolené - Závodní stravování - Flexibilní pracovní doba - Příspěvek na životní/penzijní pojištění - Zkrácenou pracovní dobu 7,5h - Jazykové kurzy
  • Místo pracoviště: Břeclav
Odpovědět na inzerát