Nabídka práce > Účetní správy nemovitostí (property) – OBJ1046

Účetní správy nemovitostí (property) – OBJ1046

Náplň práce

- podpora a koordinace fakturačního oddělení
- příjem a evidence přijatých faktur od dodavatelů
- účtování vydaných faktur
- příprava zápočtů
- důsledná a pečlivá fakturace
- evidence úhrad z bankovních výpisů
- spolupráce s externími účetními a daňovými poradci dle konkrétní požadavků účtovaného projektu
- příprava a vytváření podkladů pro rozpočty a vyúčtování, business plánů
- udržování dobrých vztahů s místní samosprávou a nájemci
- komunikace s dodavateli a odběrateli
- komplexní přehled a kontrola komunikace s nájemci ohledně pozdních plateb (upomínky) a podpora řízení špatných dluhů
- podpora zajištění plynulého toku informací a dokumentů
- příprava rozpočtu a plánů

Požadavky

- praxe v oblasti účetnictví ve správě nemovitostí min. 2 roky
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost, komunikativnost a organizační schopnosti
- aktivní znalost AJ
- orientace v nájemních smlouvách
- znalost práce na PC – MS Office, SAP, Yardi - výhodou

Nabízíme

- stabilní zázemí velké společosti
- motivující mzdové ohodnocení
- práci na HPP
- benefity (sick days, stravenky, jazykové kurzy, mobilní telefon,..)
- příjemné pracoviště v centru Prahy

Informace o pozici

  • Agentura Žirafa.cz s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a finance,
  • Plat: 25 - 45 000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát