Nabídka práce > ASISTENTKA - OPERÁTOR PRO PLÁNOVÁNÍ DIÁŘE (OBJ402)

ASISTENTKA - OPERÁTOR PRO PLÁNOVÁNÍ DIÁŘE (OBJ402)

Náplň práce

- jakožto osoba, která je tu pro podporu obchodníků, budeš nést odpovědnost za organizaci schůzek a diářů svěřeného obchodníka
- zároveň budeš muset hledat konstruktivní řešení a způsoby jak zajistit aby vše klaplo dle očekávání
- budeš muset najít kompromis mezi tím prosadit se a ustoupit požadavkům ostatních
- budeš telefonovat i neznámým lidem, a prodávat schopnosti jiného člověka
- budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví
- bude ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á
- budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně - díky vzdělávání a mentoringu
- nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen

Požadavky

- praxi v call centru či v navolávání schůzek
- porozumění a rezonanci s naší vizí
- baví tě kontakt s lidmi a dokážeš se vcítit do potřeb ostatních
- jsi pohodový a vyrovnaný člověk s proaktivním přístupem k práci
- při řešení problémů podnikáš kroky, které vedou k efektivnímu a účinnému řešení
- rád dáváš i příjímáš konstruktivní zpětnou vazbu bez osobního podtextu
- nejsme zastánci filosofie “když to není pokažené, není co spravovat”, takže bychom rádi, kdybys neustále hledal/a způsoby, jak věci a procesy v naší firmě zlepšovat
- je důležité, aby ses dokázal/a přizpůsobovat potřebám týmu
- budeš pracovat přímo v naší kanceláři (Praha - Libeň), takže se denně budeš potkávat s lidmy, pro kterou tu práci budeš odvádět. Zároveň bude i spousta času, kdy na tebe nikdo nebude dohlížet, a tak je nutná i dávka sebekontroly.


Nabízíme

- práci v kanceláři Praha Libeň
- volná pracovní doba, svobodný kolektiv
- zázemí silné české společnosti
- mzda je tvořena fixní složkou a jistou motivační částí za každou realizovanou schůzku
- peníze vyplácíme vždy 1x za 14 dní a výši mzdy každého člena v týmu přehodnocujeme 1x za kvartál.

Informace o pozici

  • Agentura Žirafa.cz s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: Střední odborné
  • Plat: Dohodou
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: možnost i částečné práce z domova
  • Místo pracoviště: Praha 8
Odpovědět na inzerát