Nabídka práce > Asistentka prodeje

Asistentka prodeje

Náplň práce

Administrativní práce, komunikace s dodavateli a odběrateli, komunikace se zákazníky, fakturace, objednávání zboží aj.

Požadavky

Co vyžadujeme? Spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup k práci, dobrou znalost práce na PC (Excel, Outlook aj.), dobré komunikační dovednosti a vystupování. Dále schopnost kolektivní komunikace a začlenění se do systému firemní spolupráce. Nezbytné je také osvojení si znalostí o produktech, které jsou náplní podnikání firmy.

Nabízíme

Co nabízíme? Práci v zavedené společnosti s 26 letou existencí, s výborným jménem po celé republice a podporujícím se kolektivem. Za dobře odvedenou práci nabízíme odpovídající platové ohodnocení.

Informace o pozici

  • Ing. Petr Štembera - Axis
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Obchod a prodej,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát