Nabídka práce > ADMINISTRATIVA V LEASINGOVÉM ODDĚLENÍ

ADMINISTRATIVA V LEASINGOVÉM ODDĚLENÍ

Náplň práce

Máte zkušenosti v administrativě a máte pozitivní vztah k automobilům?
Pak nám zašlete svůj životopis!

Náplň práce:
* Administrativní podpora technického týmu Full service leasingu
* Evidence a správa dodavatelů v rámci zabezpečení servisních služeb vozidel
* Zpracování podkladů k přihlašování vozidel v rámci operativního leasingu
* Zpracování podkladů pro objednání vozidel v rámci produktu operativního leasingu
* Tvorba smluvní dokumentace pro zajištění služeb, které si klient sjedná v rámci operativního leasingu vozidla

Mzda: 30 000 Kč
Pracovní doba: 40 hodin týdně
Docházka: 9:00 - 15:00 nutné, zbytek flexibilní
Lokalita: Praha 5 Radlická
Nástup: ihned

Požadavky

* min. SŠ vzdělání
* administrativní zkušenosti
* čeština nebo slovenština na úrovni rodilého mluvčí
* znalost práce na PC
* pečlivost a bezchybnost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 30000 CZK do 30000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * 16% roční bonus * Cafeterie * Stravenky * 5 sick days * 5 týdnů dovolené
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát