Nabídka práce > Asistentka vedení společnosti

Asistentka vedení společnosti

Náplň práce

CO VÁS NA DANÉ POZICI ČEKÁ?
* Zajištění komplexní administrativní a organizační podpory vedení společnosti
* Organizace kalendáře a programu ředitele – plánování schůzek, porad, jednání
* Vyřizování firemní pošty, mailů, telefonáty; péče o zákazníky a zahraniční spolupracovníky – stejnou měrou v
německém i anglickém jazyce
* Operativní řešení nastalých úkolů dle potřeb ředitele
* Office management – objednávky kancelářských potřeb, organizační zajištění firemních akcí, spolupráce napříč
odděleními společnosti

Požadavky

CO JE PRO NÁS DŮLEŽITÉ?
* Velmi dobrá znalost německého i anglického jazyka v mluvené i písemné podobě
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici
* Výborná znalost produktů MS Office včetně PowerPoint
* Vyzrálá a organizačně zdatná osobnost, s velmi dobrými komunikačními schopnostmi; samostatnost, proaktivní
přístup, stejně tak i spolehlivost a loajalita
* Aktivní řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
* Práci ve stabilní nadnárodní společnosti
* Příjemné, moderní pracovní prostředí v centru Plzně
* Motivující finanční ohodnocení
* Firemní benefity (bonusy, příspěvek na stravování, příspěvek na vzdělání, firemní akce)

Informace o pozici

  • LIDEA CONSULTING,s.r.o.
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát