Co bude Vaším hlavním úkolem?
- V práci budete komunikovat se stávajícími zákazníky, tak jako i novými.
- Budete spolupracovat s plánovači, oddělením výroby, expedicí.
- Setkáte se se sledováním logistických ukazatelů, denním reportováním jako i účastí na denních mítincích.
- Budete pracovat se zákaznickými portály, řešit zákaznické reklamace a mnoho dalšího.
My od Vás požadujeme:
- Pokročilou znalost angličtiny, další jazyk bude pro Vaší velkou výhodou.
- Předchozí zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky.
- Váš aktivní přístup k práci.
Co Vám bude v práci nabídnuto?
- Různé školení, které Vám mohou dopomoci k Vašemu osobnímu a profesnímu růstu.
- Mladý a přátelský kolektiv, se kterým se budete mít možnost potkat na zaměstnaneckých akcích.
- Benefity jako například stravenky, či flexipasy.