Uchazeči o práci mají v dnešní době širokou nabídku služeb, kde mohou vyhledávat volná pracovní místa.
Inzerce práce už není jen informace o volné pozici, ale je zároveň profesní vizitkou potencionálního zaměstnavatele.
Vytvoření on-line pracovní nabídky je snadné, přesto je důležité neopomenout veškeré náležitosti ideálního inzerátu.
Nabídka by měla vždy obsahovat nabízené benefity pro uchazeče, podrobně popsanou náplň práce a veškeré údaje o zaměstnavateli.
Inzerce kategorie "Přijmeme prodavačku, plat dohodou" v dnešním digitálním světě už nemá takřka šanci na úspěch a uchazeči o práci pak nabídku bez povšimnutí přejdou.
Vhodné je uvést například webovou stránku firmy, kde se může uchazeč nezávazně seznámit s aktivitami zaměstnavatele.
Na sestavení ideální inzerátu existuje spousty tipů a rad.
Níže najdete popis základních parametrů pro tvorbu pracovní nabídky na internetu.
Dodržení základního tvaru a vytvoření vhodných popisků zvyšuje šanci na obsazení volného pracovního místa.
Název pracovní pozice - popište nabízenou pracovní pozici, nepoužívejte vykřičníky, otazníky, vsuvky a další netextové znaky. Pokud to délka popisku názvu umožňuje, vložte i místo výkonu práce.
Náplň práce - zde popište uchazečům, jakou práci nabízíte, co chcete, aby pro vás vykonávali, pokud inzerce umožňuje vložení požadavků, uveďte i jaké máte na uchazeče požadavky.
Nabízíme - uchazečům dejte vědět, co mohou za práci pro vás očekávat. Mimo platu nezapomeňte zmínit veškeré možné benefity, např. služební telefon, přístup na internet, občerstvení, stravenky a další. Mnohdy právě přidané benefity rozhodnou u uchazeče zda na inzerci zareaguje.
Personalistka.cz
----------------
Certifikace firem - možnost online získání firemního certifikátu pro váš web na Certifikace-firem.cz.