Tipy na dokonalý inzerát

 

 

Vytvoření inzerce nabídky práce je prvním krokem k obsazení volného pracovního místa pomocí on-line služeb

 

Uchazeči o práci mají v dnešní době širokou nabídku služeb, kde mohou vyhledávat volná pracovní místa.

Inzerce práce už není jen informace o volné pozici, ale je zároveň profesní vizitkou potencionálního zaměstnavatele.

Vytvoření on-line pracovní nabídky je snadné, přesto je důležité neopomenout veškeré náležitosti ideálního inzerátu.

Nabídka by měla vždy obsahovat nabízené benefity pro uchazeče, podrobně popsanou náplň práce a veškeré údaje o zaměstnavateli.

Inzerce kategorie "Přijmeme prodavačku, plat dohodou" v dnešním digitálním světě už nemá takřka šanci na úspěch a uchazeči o práci pak nabídku bez povšimnutí přejdou.

Vhodné je uvést například webovou stránku firmy, kde se může uchazeč nezávazně seznámit s aktivitami zaměstnavatele.

 

Na sestavení ideální inzerátu existuje spousty tipů a rad.

Níže najdete popis základních parametrů pro tvorbu pracovní nabídky na internetu.

Dodržení základního tvaru a vytvoření vhodných popisků zvyšuje šanci na obsazení volného pracovního místa.

 

Název pracovní pozice - popište nabízenou pracovní pozici, nepoužívejte vykřičníky, otazníky, vsuvky a další netextové znaky. Pokud to délka popisku názvu umožňuje, vložte i místo výkonu práce.

 

Náplň práce - zde popište uchazečům, jakou práci nabízíte, co chcete, aby pro vás vykonávali, pokud inzerce umožňuje vložení požadavků, uveďte i jaké máte na uchazeče požadavky.

 

Nabízíme - uchazečům dejte vědět, co mohou za práci pro vás očekávat. Mimo platu nezapomeňte zmínit veškeré možné benefity, např. služební telefon, přístup na internet, občerstvení, stravenky a další. Mnohdy právě přidané benefity rozhodnou u uchazeče zda na inzerci zareaguje.

 

 

Personalistka.cz