Denní chléb našeho SDA:
Na pozici SDA budete prvním kontaktem zaměstnanců společnosti, kteří mají jakýkoliv požadavek týkající se IT incidentů. Komunikovat budete na denní bázi s lidmi, kteří potřebují Vaši pomoc s ohledem na jejich uživatelské účty, HW, SW, zapomenutá hesla, ...zkrátka budete pro ně první a poslední člověk na světě, v kterého mohou věřit, že jim pomůže odstranit jejich IT problém tak, aby mohli nadále efektivně pracovat.
U vhodných kandidátů uvítáme:
- zkušenost na pozici v oblasti IT troubleshooting / Help desk či relevantní vzdělání v oboru IT a zkušenost např. se zákaznickým servisem...nicméně CHUŤ na sobě pracovat musí být zjevná na první POHLED
- AJ - velmi klíčová na této pozici
- prozákaznicky smýšlejícího jedince s ČICHEM na odhalování problému, kriticky smýšlejícího
- Vzdělání nehraje roli, nicméně je důležitá bystrost, abyste si pozici osvojil/a na první POHMAT
Máte- li veškeré tyto předpoklady, ambice a cítíte SMYSL v takovém poslání, rádi o Vás USLYŠÍME!
Budiž Vám odměnou:
- prostředí mezinárodní společnosti
- jazykové kurzy
- příspěvek na stravování
- atraktivní ohodnocení
- příspěvek na sportovní aktivity
- možnost se profesně rozvíjet
- denní využití anglického jazyka