KOORDINÁTOR/KA DO DISPEČINKU IT ODDĚLENÍ
Náplň práce
U nás se budete starat o:
- primární zaměření na dodržování servisních podmínek u zákazníků,
- monitorování a sledování zalogovaných ticketů/případů,
- emailová a telefonická komunikace s podpůrnými týmy a servis desky na denní bází (v českém i anglickém jazyce),
- denní kontroly nevyřízených případů,
- reporting, práce s databází ticketů.
Požadavky
Co by vám nemělo chybět:
- ochota učit se novým věcem,
- pružná reakce na změny procesu,
- kultivovaný projev při komunikaci po telefonu,
- schopnost rychle reagovat,
- pečlivost a spolehlivost,
- nadšení pro oblast IT výhodou,
- ochota pracovat i na nočních směnách.
Co byste měli umět
- znalost AJ alespoň na úrovni B2 (schopnost číst relevantní korporátní emaily, orientace v anglickém prostředí Windows, hlášení incidentu na týmy podpory v zahraničí, základní troubleshooting pro běžné chyby/nastaveni Windows apod.),
- obecná orientace v prostředí MS Windows,
- komunikační schopnosti s orientací na požadavky uživatelů,
- základní schopnosti diagnostiky poruchových stavů na L1 úrovni - vše naučíme.
Nabízíme
Co vám za to rádi nabídneme
- přátelské prostředí s milými kolegy,
- zázemí velké mezinárodní společnosti,
- bohatý balíček benefitů (stravenky, sickness days, dovolená navíc, jazykové vzdělávání, penzijní program...),
- možnost růstu v rámci společnosti.
Odpovědět na inzerát