Svou pracovní náplní budete přispívat ke správnému chodu back office a zdárnému plnění očekávání managementu a jeho teamu. Mezi jednotlivými pracovními úkoly na Vás bude čekat kromě zajišťování administrativní agendy jako jsou objednávky, správa docházkového systému, zajišťování a výdej stravenek i obchodní korespondence a řízení kalendáře ředitele a sjednávání schůzek. Komunikace s interními i externími klienty může probíhat i v anglickém jazyce a Vy máte tím pádem možnost udržovat svou znalost jazyka a využít jej na denní bázi. Budete moci rotovat po odděleních a získat tím tak perfektní přehled o chodu společnosti, který budete podporovat.
- Praxe v oblasti administrativy 1,2... uvítáme zkrátka jak juniory tak i asistentky s praxí
- Výhodou je znalost SAPu, nikoli však podmínkou
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- TÝMOVÉHO ducha
- ochotu učit se novému i dávno zapomenutému
- nástup: IHNED
- atraktivní platové podmínky
- moderní pracovní prostředí
- příspěvek na penzijní pojištění
- zdravotní pojištění
- příspěvek na mateřskou školku
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny na zotavenou
- příspěvek na stravování
- další dny volna nad rámec zákonně stanovené lhůty
- a další...