- Účast na mezinárodních projektech
- Projektové řízení zákaznického cyklu a kontaktu se zákazníkem
- IT a business analýza současného a budoucího stavu
- Implementace projektů - obchodní strategie, IT nástroje a marketingové přístupy
- Analýza a řízení zákaznické cesty, analýza vhodných CRM řešení, analýza rizikových bodů s obchodním potenciálem
- VŠ vzdělání
- Zkušenosti v projektech řízení zákaznického cyklu a kontaktu se zákazníkem
- Zkušenosti v oblasti Product / Business Development (vhodná předchozí praxe ve "Velké čtyřce" či v korporátním segmentu)
- Marketingové cítění a smysl pro obchod
- Pokročilá znalost angličtiny
- Praxe min. 3 roky v dané oblasti
- Příležitost pro profesní i osobní rozvoj
- Práci v mezinárodním týmu v zázemí silné a dynamické společnosti
- Práci s "top level" klienty na různorodých a zajímavých projektech
- Příjemné pracovní prostředí
- Motivační finanční ohodnocení vč. pestré škály benefitů