Vaše klíčové úkoly:
- zpracování a příprava faktur a dodacích listů
- správa oběhu financí
- odsouhlasení hotovostních plateb
- udržování bezhotovostních plateb
- správa většího množství dat v systému SAP
- komunikace se zákazníky
Klient vyžaduje:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- zkušenosti z administrativy, nejlépe z prostředí zákaznického servisu
- znalost systému SAP je výhodou! a nástrojů MS Office podmínkou
- znalost AJ - minimálně středně pokročilý, slovem i písmem
- hledáme týmového hráče s komunikačními schopnostmi a s orientací na zákazníka
Co vlastně získáte?
- práci v mezinárodním prostředí, kde budete neustále komunikovat v cizím jazyce
- atraktivní mzdu dle zkušeností (23 - 28.000,-)
- firemní benefity (stravování, 5 týdnů dovolené a další)
- smlouva na dobu neurčitou!
Nástup je ideální ihned.
SPLŇUJETE POŽADAVKY A ZAUJALA VÁS NABÍDKA?
V tom případě nám pošlete svůj strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.