Co u nás budete dělat?
Starat se o zákazníky, poskytovat informace, řešit přání a hledat pro ně ta nejlepší řešení (telefony, tarify, nabídka dalších služeb...), a to formou příchozích a odchozích hovorů
Zasazovat se o to, aby zákazníci byli vždy maximálně spokojení a rozdávat zákazníkům dobrou náladu :-)
Vzdělávat zákazníky, jak používat ty nejmodernější telekomunikační nástroje a služby
Základní PC dovednosti
Komunikační dovednosti
Odvaha nabídnout něco navíc
Pohotové reakce, schopnost nabídnout vhodné řešení
Chuť naučit se něco nového
Otevřenost ke změnám
Schopnost řešit náročné situace s úsměvem
Práci na plný i částečný úvazek – možnost úvazku 22,5 h/týdně, 32,5 h/týdně
5 týdnů dovolené
Mobilní telefon a velkorysý zaměstnanecký tarif s 10 GB dat
Příjemné, mladé a přátelské pracovní prostředí s neformální atmosférou
Prostředí, kde se sice maká, ale také se bavíme a odměňujeme za skvělé výkony
Možnost uplatnit své dobré nápady
Rozvojová školení a možnost dalšího kariérního růstu
Stručně řešeno - práce u nás je vynikajícím vstupem do vaší další kariéry. Naučíte se skvěle a efektivně komunikovat, poznáte, jak pracuje velká mezinárodní firma, seznámíte se s propracovanými systémy péče o zákazníky a naučíte se rozumět nejmodernějším technologiím. A to vše ve skvělém týmu :-)