· budete pečovat o stávající zákazníky, pravidelně s nimi komunikovat a být jim k dispozici
· zároveň bude Vaším úkolem sledovat potenciál u jiných společností, které by mohly být novým klientem
· Vaším svěřeným regionem budou Jižní Čechy
· budete si plánovat akviziční schůzky u potenciálních klientů a prezentovat služby společnosti
· součástí Vaší práce bude i administrativa spojená s přípravou smluv, cenových nabídek
· budete denně kooperovat i s ostatními kolegy ve společnosti z jiných oddělení
· mít SŠ vzdělání, VŠ výhodou
· schopnost domluvit se anglicky
· být aktivní řidič
· mít zkušenosti min. 3 roky v logistice
· výborné komunikační a prezentační dovednosti
· schopnost vést obchodní jednání a vyjednávání
· zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti
· služební automobil, mobilní telefon a notebook
· atraktivní finanční ohodnocení
· trvalý pracovní poměr
· nástup možný hned