Náplň práce
Aktivní vzdálený kontakt se zákazníky v CZ/SK a mateřskou společností v Německu. Zadávání a sledování objednávek, operativní prodej a řešení logistických zadání. Podpora zákazníkům v průmyslu.
Požadavky
- výbornou znalost NJ (případně AJ) - PODMÍNKA
- SŠ/VŠ
- praxe v obdobné pozici je výhodou
- komunikační a organizační schopnosti
- aktivní týmová spolupráce při řešení problémů denní operativy
- oceníme agilitu, iniciativu, samostatnost
- znalost práce na PC (MS Office), znalost SAPu výhodou
- přivítáme foto
- nabídku zašlete také v NJ nebo AJ!!
Nabízíme
- veškeré náklady na dočasnou práci v Praze hrazeny firmou nad rámec mzdy
- po dohodě možné i některé dny Home Office
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup ihned, dle dohody
- motivační finanční ohodnocení dle znalostí a zkušeností
- roční bonusy, možnost růstu
- zaměstnanecké benefity
- zaškolení v Hamburku
- skvělý tým a příjemné pracovní prostředí
- zázemí renomované zahraniční společnosti s výrazným podílem na trhu
Další informace
Místo výkonu práce dočasně v Praze (cca 1-1,5 roku), poté již v nově postavených prostorách v Brně!
Odpovědět na inzerát