Nabídka práce > Administrativní pracovník/pracovnice (751)

Administrativní pracovník/pracovnice (751)

Náplň práce

Administrativní a komunikační servis společnosti (evidence přijaté a odesílané pošty, korespondence, telefonní styk, jednání s úřady, příprava podkladů atd.), práce s účetními a mzdovými doklady, zajištění servisu pro návštěvy, objednávání kancelářských potřeb, zajištění provozu kancelářské techniky, příprava a evidence písemností sekretariátu (evidence firemních smluv a dalších firemních dokladů).

Požadavky

- min. SŠ vzdělání
- komunikativní a pečlivou osobu
- schopnost práce v týmu
- odolnost proti stresu
- znalost práce s PC (MS Office)

Nabízíme

- pracovní poměr
- nástup ihned, dle dohody
- hrubou nástupní mzdu cca 20.000 - 25.000,- Kč, dle znalostí a zkušeností
- možnost vývoje mzdy dle dosažených výsledků
- dovolenou 4 týdny (5 týdnů po ukončeném 2. roce zaměstnání)
- zaměstnanecké benefity (společenské a sportovní mimopracovní aktivity, stravenky)
- zázemí stabilní a prosperující společnosti

Další informace

Možnost i pro absolventy/ky.

Informace o pozici

  • ANEX personální agentura
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 20.000 - 25.000,- Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: možnost vývoje mzdy dle dosažených výsledků, 5 týdnů po ukončeném 2. roce zaměstnání, společenské a sportovní mimopracovní aktivity, stravenky
  • Vhodné pro: Možnost i pro absolventy/ky.
  • Místo pracoviště: Ostrava
Odpovědět na inzerát