Náplň práce
Administrativní a komunikační servis společnosti (evidence přijaté a odesílané pošty, korespondence, telefonní styk, jednání s úřady, příprava podkladů atd.), práce s účetními a mzdovými doklady, zajištění servisu pro návštěvy, objednávání kancelářských potřeb, zajištění provozu kancelářské techniky, příprava a evidence písemností sekretariátu (evidence firemních smluv a dalších firemních dokladů).
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní a pečlivou osobu
- schopnost práce v týmu
- odolnost proti stresu
- znalost práce s PC (MS Office)
Nabízíme
- pracovní poměr
- nástup ihned, dle dohody
- hrubou nástupní mzdu cca 20.000 - 25.000,- Kč, dle znalostí a zkušeností
- možnost vývoje mzdy dle dosažených výsledků
- dovolenou 4 týdny (5 týdnů po ukončeném 2. roce zaměstnání)
- zaměstnanecké benefity (společenské a sportovní mimopracovní aktivity, stravenky)
- zázemí stabilní a prosperující společnosti
Další informace
Možnost i pro absolventy/ky.
Odpovědět na inzerát