Náplň práce:
Zajištění administrativního chodu kanceláře
Správa vozového parku, kontrola dat a zpracování reportů
Administrativní činnost a komunikace s nákladní dopravou
Práce v systému SAP
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti na administrativním oddělení pro přepravu, dopravu či praxi v oddělení financí
Znalost AJ - schopnost se domluvit, komunikativní znalost
Výhodou znalost systému SAP
Odolnost vůči stresu, schopnost aktivně řešit problémy, rychlé jednání a proaktivní přístup směrem zákazníkovi
Nabízíme:
Samostatnou pracovní pozici s možností využití anglického jazyka
Zázemí silné společnosti a perspektivní zaměstnání
Moderní pracovní prostředí a práci v dynamickém týmu
Zajímavé pracovní podmínky a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Další zaměstnanecké benefity - týden dovolené navíc, závodní stravování
Nástup: dle dohody, září 2016
Místo pracoviště: okres Chrudim (Ideálně lokalita pro region a okolí - Kutná Hora, Čáslav, Žleby a Třemošnice)