Administrátor přijatých faktur s maďarštinou a angličtinou
Náplň práce
- zpracovávání a kontrola přijatých faktur v systému SAP
- přiřazování faktur k vytvořeným objednávkám
- přípravné práce pro platební běh včetně jeho spouštění
- každodenní telefonická/e-mailová komunikace s interními/externími zákazníky
- příprava podkladů pro auditory
- reporting
Požadavky
- min. SŠ, ekonomického směru výhodou
- znalost maďarštiny a angličtiny na pokročilé úrovni (min. B2)
- zájem o práci v administrativě a účetnictví (nepožadujeme zkušenosti s účetnictvím)
- znalost systému SAP výhodou
- prozákaznický přístup, komunikativnost
- proaktivitu, spolehlivost a pečlivost
- časovou flexibilita a týmového ducha
Nabízíme
- zázemí mezinárodní společnosti
- možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
- školení, benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu, příspěvek na životní/penzijní připojištění a další
- možnost práce z domu - HOME OFFICE až 2x do týdne!!!
Odpovědět na inzerát