Nabídka práce > KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Náplň práce

STAŇTE SE ČLENEM TÝMU O2 - PRAXE NENÍ NUTNÁ!


Náplní práce je:
- komunikace se zákazníky O2 a odbavovaní jejich požadavků,
- práce v interním systému a základní administrativní činnost na oddělení back office,
- představování produktů a služeb zákazníkům s cílem prodat.

Požadavky

- orientace na zákazníka a obchodní duch,
- znalost MS office,
- samostatná osobnost, která ráda komunikuje s lidmi,
- výhodou je praxe v zákaznickém servisu, obchodní činnosti nebo jiné obdobné pracovní pozici, není však podmínkou,
- ochota pracovat ve směnném provozu.

Nabízíme

- zajímavou a odpovědnou práci s možností seberealizace,
- práci v příjemném pracovním prostředí v centru Pardubic,
- start kariéry u stabilní společnosti s možností profesního růstu již po zkušební době,
- možnost spolupráce na plný/zkrácený úvazek. Práce je vhodná také pro absolventy, studenty i maminky na rodičovské dovolené,
- zaměstnanecké benefity, týden dovolené navíc,
- po zaškolení máte rovnou možnost začít si vydělávat na provizích - až 40 % základního platu navíc (provize nedostáváte pouze za prodej, ale i za péči o zákazníky a kvalitu práce).
- NÁSTUP V LEDNU 2016.

Informace o pozici

  • Manpower
  • Pardubice (Pardubický kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát