Nabídka práce > Referent/ka zákaznického servisu s Aj + Šj

Referent/ka zákaznického servisu s Aj + Šj

Náplň práce

O co vlastně jde? Co budu dělat? Co musím umět? A co za to??


Nejdůležitější pro tuto práci je, abyste byli schopni se domluvit jak anglicky, tak i španělsky, ústní i písemnou formou. Tyto jazyky budete využívat každý den při komunikaci se specialisty při řešení požadavků klientů.
Požadavky a jejich řešení budete reportovat pomocí interního systému (zaškolení).


Směny kolotoč: dvě denní, dvě odpolední, dvě noční, dva dny volno – za týden pracovník udělá 32 hodin, ale plat má jako full time.

Požadavky

Podmínkou je pak úspěšně složená maturitní zkouška a schopnost pracovat s MS Office na pokročilé úrovni.


Pozice je vhodná pro dynamické osobnosti, kterým nevadí práce pod tlakem, rádi pracují v týmu a chtějí se dále vzdělávat.
Výhodou je ŘP sk. B.

Nabízíme

Společnost kromě zajímavého platového ohodnocení a kariérního postupu nabízí svým zaměstnancům nespočet firemních benefitů, např. 5 dní dovolené nad rámec zákona, stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na sport a volnočasové aktivity, slevy u partnerských společností, jazykové kurzy a další...
Moderní prostory společnosti jsou pak umístěny v blízkosti centra Ostravy s možností parkování nebo blízko MHD.

Informace o pozici

  • Manpower
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát