Náplň práce
Chcete pracovat v HR a máte již nějakou zkušenost v administrativě?
Můžete pracovat 20 hodin týdně a docházet každý den do kanceláře?
Pokud ano, budeme se těšit na Váš životopis!
Náplň práce:
- správa zaměstnaneckých složek
- kontrola dokumentů v souladu se zákoníkem práce a dle požadavků auditu
- komunikace se zaměstnanci
- zajištění chybějících dokumentů
- reporting
Úvazek na 20 hodin týdně, nutná docházka do kanceláře každý den PO-PÁ.
Dlouhodobá spolupráce.
Mzda: 195 Kč/h
Lokalita: Chodov
Požadavky
- nadšení a zájem o oblast HR
- zkušenosti v administrativě podmínkou
- znalost pracovního práva výhodou
- pokročilá znalost MS Office
- plynulá znalost češtiny
- komunikativní angličtina - B2 (jazyk společnosti, komunikace se zahraničními kolegy managementem, denní využití v psané i mluvené formě)
- přátelský a pozitivní přístup
- orientace na detail
Odpovědět na inzerát