Náplň práce
Zákaznický servis v Lisabonu pro česky nebo slovensky mluvící
Odpovědnosti
Poskytování podpory českým nebo slovenským klientům prostřednictvím různých komunikačních kanálů
Řešení dotazů a problémů klientů s důrazem na jejich spokojenost
Spolupráce s interními týmy na zlepšení procesů zákaznického servisu
Udržování důkladných záznamů o interakcích s klienty
Aktivní účast na školeních a rozvojových aktivitách
Požadavky
Requirements
Plynulá znalost češtiny nebo slovenštiny a angličtiny
Předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu jsou vítány
Schopnost efektivně řešit problémy a pracovat pod tlakem
Počítačová gramotnost a zkušenosti s CRM systémy jsou výhodou
Nabízíme
Firma poskytuje bydlení zdarma ve sdílených bytech v Lisabonu, jazykove kurzy, meal card....
Další informace
V pripade zajmu prosim poslete CV - anglicky - na muzikarova@centrum.cz /s aktualnim tel.kontaktem/
Odpovědět na inzerát