Nabídka práce > Asistent zákaznické podpory - 20h/týden

Asistent zákaznické podpory - 20h/týden

Náplň práce

Jste student, který hledá příležitost získat praktické zkušenosti v dynamickém a inovativním odvětví? Připojte se k nám a získejte cenné dovednosti v oblasti zdravotnické technologie, zatímco budete pracovat v přátelském a podporujícím týmu.

Náplň práce:
- Zodpovídání telefonních a emailových dotazů zákazníků, zadávání požadavků do systému SalesForce (ACE).
-
Řešení nových požadavků v ACE, doplňování informací a přidělování úkolů týmu.

- Shromažďování a předávání zpětné vazby pro zlepšení služeb.

- Administrativní podpora týmu (zadávání dat, archivace, shromažďování informací).

Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Lokalita: Praha 6

Požadavky

- Studium nebo nedávné absolvování relevantního oboru (např. lékařská technologie, biomedicínské inženýrství, obchodní management).
-
Výborné komunikační a organizační dovednosti.
-
Profesionální vystupování a pozitivní přístup.
-
Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
-
Zkušenost se zákaznickým servisem výhodou.

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 200 CZK do 200 CZK
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Benefity: - Flexibilní pracovní doba - 5 týdnů dovolené - Po zaškolení možnost občasné práce z domova - Fitness centrum v areálu
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát