Náplň práce
REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí německého a anglického jazyka do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek. Hlavní náplní této pozice je procesování zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a logistické zajištění dodávky.
Popis pozice a pracovní náplň:
* vyřizování a procesování objednávek
* správné oceňování
* logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
* vyřizování dotazů a reklamací
* nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
* zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
* spolupráce s ostatními týmy
Požadavky
* zkušenosti z oblasti zákaznického servisu podmínkou
* znalost objednávkového procesu výhodou
* znalost SAPu výhodou
* proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
* dobré komunikační dovednosti
* orientaci na zákazníka
* pokročilá znalost německého jazyka a komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme
Benefity:
* zaměstnání u renomované nadnárodní stabilní společnosti
* zajímavé finanční ohodnocení
* firemní benefity
* využití cizího jazyka
* přátelský kolektiv
* kanceláře v centru Prahy
Předpokládaný termín nástupu:
* ihned/dohodou
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete dané požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Pro další informace a pracovní příležitosti mě můžete kontaktovat prostřednictvím sítě LinkedIn:
https://cz.linkedin.com/in/zuzanabilkova
Sledujte nás na www.reedglobal.cz a https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Odpovědět na inzerát