Náplň práce
                        CO VÁS ČEKÁ: 
*	Tvorba a kontrola plnění procesů v oblasti Human Resources a General Affairs, komplexní správa 
        administrativy společnosti 
*      Spolupráce na strategii, plánování, tvorbě vnitřních zásad a předpisů 
*	Sestavování rozpočtu, evidence nákladů souvisejících s HR oddělením 
*	Zodpovědnost za proškolování zaměstnanců a zvyšování kvalifikace (interně/externě) 
        Správa docházkového systému 
                        
                        
                        
Požadavky
                        CO JE PRO NÁS DŮLEŽITÉ: 
*	VŠ/SŠ vzdělání, předchozí zkušenost na obdobné pozici 
*	Znalost zákoníku práce, přehled v zákonných předpisech 
*	Velmi dobrá znalost anglického jazyka 
*	Uživatelská znalost MS Office, aktivní řidičský průkaz skupiny B 
*	Samostatnost, pečlivost, komunikativnost 
                        
                        
                        
Nabízíme
                        CO NABÍZÍME: 
*	Práci v stabilní nadnárodní společnosti 
*	Příjemné, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv 
*	Dobré finanční ohodnocení odpovídající znalostem a zkušenostem 
*	Firemní benefity (příspěvek na stravování, vzdělávací a jazykové kurzy, firemní akce, slevy na firemní 
        produkty…) 
*	Flexibilní pracovní doba 
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát